Zestaw Duopack Krem Nr 1 z Czystym Złotem x 2
Zestaw składający się z 2 szt. Kremu Nr 1
redukcja zmarszczek, lifting, odbudowa gęstości
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Zestaw składający się z 2 sztuk kremu Nr 1
KREM NR 1:
Wyjątkowy kosmetyk. Kompletny. Doskonały! Stworzony specjalnie na życzenie p. Krystyny Jandy. Od niego wszystko się zaczęło…
Najważniejszy w niezwykłej linii stworzonej na wzór zabiegów opartych na odmładzających wygląd niciach – SIŁĄ NICI KOSMETYCZNYCH. Idealny dla każdej kobiety dojrzałej ceniącej czas i poszukującej prawdziwie skutecznej pielęgnacji. Silnie działa w kierunku poprawy kluczowych dla dobrego wyglądu parametrów skóry jak jędrność, napięcie i gęstość skóry.
TO DZIAŁA:
Złoty nośnik 24-karatowy – luksusowa technologia zwiększająca biodostępność i skuteczność przeciwzmarszczkowych składników.
UNIKALNA TECHNOLOGIA NICI KOSMETYCZNYCH!
Specjalistyczna kompozycja składników skoncentrowanych na przywróceniu skórze gęstości i napięcia. Ich działanie można przyrównać do zabiegu nićmi odmładzającymi. Zapewniają błyskawiczną poprawę napięcia skóry oraz dają efekt jej głębokiej zagęszczenia i wzmocnienia.
Nieinwazyjne „nici” zagęszczające – działając w skórze, z ekstremalną skutecznością zwiększają gęstość włókien ją wzmacniających nawet o 103% po 28 dniach stosowania (testy kliniczne). Dla poprawy jędrności i owalu twarzy.
Nieinwazyjne „nici” napinające – siatka mikronici polisacharydowych, która spłyca zmarszczki nawet o 16% w 15 min od aplikacji! Stymuluje produkcję kwasu hialuronowego, kolagenu i elastyny (test in vitro) oraz poprawia napięcie skóry (test in vivo).
Peptyd aktywnie odbudowujący – jeden z najbardziej efektywnych związków poprawiających gęstość i spłycających zmarszczki.
Taktyka aktywnego wnikania dla zwiększonej skuteczności kremu!
Polega na zastosowaniu wyjątkowego związku-transportera, który wspomaga przedostawanie się składników aktywnych przez barierę naskórkową i docieranie w głąb naskórka!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.