Pytania i odpowiedzi

Tak, JANDA to polska marka kosmetyczna, której współzałożycielami są znana aktorka Krystyna Janda oraz doświadczony branżowy menedżer i chemik, Jarosław Cybulski.

Produkty marki można nabyć w drogeriach Rossmann, Hebe, Natura oraz JAWA.

Produkty marki JANDA są przeznaczone dla wszystkich osób, specjalizujemy się również w kosmetykach przeciwzmarszczkowych.

Wszystkie kosmetyki JANDA są produkowane w Polsce.

Nie.

Wysyłki są realizowane w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W czasie trwania promocji zastrzegamy, że czas wysyłki może się wydłużyć.

Zamówienia powyżej 100 zł z przedpłatą objęte są darmową dostawą. Jest ona automatycznie dodawana w koszyku, przy wartości produktów od 100 zł wzwyż.

Koszty dostawy, dla pozostałych zamówień, są różne w zależności od wybrania formy:

  • InPost Paczkomaty 24/7 (przedpłata) - 10,99 zł
  • InPost Paczkomaty 24/7 (pobranie) - 12,99 zł
  • Kurier Polska (przedpłata) - 15,00 zł
  • Kurier Polska (pobranie) - 17,00 zł

Tak, oferujemy możliwość indywidualnej wyceny wysyłki za granicę Polski. Prosimy o kontakt mailowy na bok@janda.pl.

Dostępne metody płatności to Przelewy24, Blik, karty płatnicze, Google Pay, PayPo, przelew tradycyjny oraz płatność przy odbiorze.

Wszystkie informacje dotyczące wymian, zwrotów lub reklamacji towaru znajdziesz „TUTAJ”.

Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki w ciągu dwóch dni roboczych. Jeżeli w tym czasie nie zastanie adresata, przesyłka zostanie zwrócona do naszego sklepu.

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz, abyśmy wysłali ją ponownie.

Przy wyborze szybkiej formy płatności, produkty z zamówienia są rezerwowane przez 2 godziny. Jeśli w tym czasie nie zostanie zaksięgowana wpłata, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a produkty będą dostępne do ponownej sprzedaży. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, oczekujemy na wpłatę w ciągu 5 dni. Niezaksięgowanie wpłaty w tym terminie również skutkuje anulowaniem zamówienia

Jest taka możliwość, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod numer telefonu +48 (22) 11 25 033.

Kod rabatowy należy użyć podczas składania zamówienia klikając „mam kupon rabatowy” i wpisując odpowiednią frazę.

 

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były dostępne, szczególnie w okresach promocyjnych. Braki są uzupełniane w ciągu kilku dni roboczych.

Informacje o statusie zamówienia są wysyłane na adres e-mail podany przy zamówieniu. Zarejestrowani klienci mogą dodatkowo śledzić status zamówienia w swoim panelu klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium