Aktualności

KOSMETYCZNA MARKA PRZYSZŁOŚCI

Marka kosmetyków JANDA oparta jest na trzech filarach: prawdy, siły i wiary w siebie. Właśnie dzięki  tym wartościom odnosi sukcesy na rynku kosmetycznym. Ponadto linia kosmetyków została stworzona  z myślą o potrzebach współczesnych Polek. 

Czym wyróżnia się marka sygnowana nazwiskiem Krystyny Jandy? Jest to polska marka, ze 100 proc. polskim kapitałem. Tworzą ją ludzie z ogromnym bagażem doświadczeń w branży kosmetycznej. Marka oparta jest na trzech filarach: prawda, siła i wiara w siebie. W zgodzie z nimi tworzymy nasze produkty i w zgodzie z nimi pracujemy. Przygotowaliśmy ofertę dla Polek, które poszukują polskiej marki premium i na życzenie Krystyny Jandy – dostępnej cenowo, przy niewspółmiernie wysokiej jakości produktów. W recepturach zastosowaliśmy zaawansowane technologicznie składniki aktywne, które są swoistymi nowinkami w przemyśle kosmetycznym. Podajemy je w najwyższych zalecanych stężeniach, tak aby uzyskać optymalny i szybki efekt.

Marka JANDA od samego startu odniosła wielki sukces rynkowy. Czy to zasługa ambasadorki, czy dobrej jakości produktów? Faktycznie sami zaskoczeni byliśmy sukcesem i wielkością sprzedaży. W pierwszym okresie nie nadążaliśmy z produkcją. Duża część unikalnych surowców jest importowana ze Stanów Zjednoczonych i bardzo ciężko jest przyśpieszyć taką dostawę. Bez wątpienia sukces to składowa wielkiego, wyrazistego nazwiska – osoby o pięknej historii i niezaprzeczalnym, ponadprzeciętnym talencie. Krystyna Janda przez wielu uznawana jest za nasze dobro narodowe. Nie bez znaczenia jest też nasze podejście do biznesu, które wzbudza na samym początku duże zaufanie do marki. Nie obiecujemy niczego ponad miarę. Stawiamy na solidność, prawdę przekazu i uczciwość.

Na czym polega wyjątkowa formuła kremów JANDA? Nasze formuły charakteryzują się niezwykłymi właściwościami sensorycznymi oraz ponadprzeciętną skutecznością działania. Naszym podstawowym założeniem jest to, aby nasze produkty po prostu działały, a klientki były pozytywnie zaskoczone ich jakością. Naszą ambicją jest oferowanie zdecydowanie najlepszych jakościowo kosmetyków jakie dostępne są na rynku, nawet skuteczniejszych od tych, które kosztują kilkukrotnie więcej.

Specyficzny rynek kosmetyków wymaga nieustannie nowości, innowacji. Nad jakimi obecnie Państwo pracują? Obecnie zakończyliśmy pracę nad długo wyczekiwanymi przez młodsze klientki (po 30 roku życia) nowościami, które już wprowadzamy na rynek. Przygotowaliśmy kremy do twarzy o unikalnym, nowoodkrytym mechanizmie nawilżenia skóry, które podobnie jak nasze wcześniejsze produkty będą zaskakiwać doznaniami sensorycznymi. Postawiliśmy na naturalne składniki aktywne, których badania potwierdzają, że działają w naskórku silniej od kwasu hialuronowego! Odpowiednie dla siebie produkty znajdą też Panie po 40. roku życia. Będą one redukować zmarszczki, ale także chronić i naprawiać to co uległo uszkodzeniu w trakcie dnia. To najskuteczniejsze podejście, pozwoli przedłużyć młodość skóry, bo czynniki środowiskowe wpływają na tempo starzenia skóry nawet w 80 proc.! Przebojem tego roku będzie linia dedykowana dla szerokiej grupy wiekowej pt. „Nowa Skóra”. Są to nowoczesne, niezwykle skuteczne i bezpieczne produkty bioeksfoliujące, które oprócz zmarszczek, niwelują wszelkie niedoskonałości skóry.

Jakie są dalsze plany Pana firmy ? Planujemy już w najbliższe wakacje otwarcie nowoczesnego centrum badawczo-rozwojowego marki JANDA w Warszawie oraz uruchomienie współpracy z jednostką badawczą, która posiada jedno z najlepiej wyposażonych laboratoriów kosmetycznych na świecie. Celem będzie opracowanie unikalnego, opatentowanego składnika, którego wdrożenie nastąpi po zakończeniu prac badawczych.