Aktualności, Wydarzenia

Stało się. JANDA – oficjalnie zaprezentowana!

14 września na deskach teatru Polonia, podczas konferencji dla mediów, z dumą i radością zaprezentowaliśmy efekt naszych wielomiesięcznych prac – markę kosmetyczną JANDA. To była szczególna premiera, bo rzadko kiedy w teatrze kosmetyki grają główną rolę. Kosmetyki polskie, z polską myślą techniczną i rodzimą produkcją, współtworzone przez Krystynę Jandę. Specjalnie dla kobiet dojrzałych. Działające szybko i skutecznie. Po prostu!

_x000D_

_x000D_

Krystyna Janda z uśmiechem na twarzy wkroczyła na salę Teatru Polonia.

_x000D_

_x000D_

dr Ewa Jarczewska-Gerc z Katedry Psychologii Różnic Indywidualnych Uniwersytetu SWPS wygłosiła bardzo ciekawy wykład o potrzebie autentyczności i szczerości w dzisiejszych czasach.

_x000D_

_x000D_

Konferencję poprowadziła Katarzyna Montgomery, o koncepcji produktów i ich działaniu opowiedziała Anna Bukowska, Dyrektor ds. Rozwoju Marki JANDA, a dr dermatolog-wenerolog Olga Warszawik-Hendzel przyznała, że obecnie kobiety chcą wyglądać jak najbardziej naturalnie, dlatego kremy bogate w składniki odmładzające wygląd są tak pożądane.

_x000D_

_x000D_

Anna Bukowska, Dyrektor ds. Rozwoju Mark JANDA i i dr dermatolog-wenerolog Olga Warszawik-Hendzel,

_x000D_

_x000D_

O historii powstania marki we wspólnej rozmowie opowiedzieli Krystyna Janda i Jarosław Cybulski, Prezes Zarządu.

_x000D_

_x000D_

Jarosław Cybulski, Prezes Zarządu, Krystyna Janda oraz Katarzyna Montgomery.

_x000D_

_x000D_

Od lewej: Anna Bukowska, Dyrektor ds. Rozwoju Marki JANDA, dr Ewa Jarczewska-Gerc z Katedry Psychologii Różnic Indywidualnych Uniwersytetu SWPS , Krystyna Janda, Jarosław Cybulski, Prezes Zarządu, Mira Zdanowicz, Uniwersytet SWPS, Monika Spinek, Dyrektor Marketingu Marki JANDA.

_x000D_

_x000D_

Sala wypełniona 🙂 Wszystkim gościom serdecznie dziękujemy za przybycie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *